zaterdag 10 maart 2012

Laatste bericht vanuit Nederland

Ondertussen ben ik zo goed als klaar met pakken voor 5 maanden Amerika. Ik neem vrij weinig kleren mee, aangezien ik verwacht daar veel te gaan zullen kopen. Toch sleur ik straks meer dan 30 kg verdeeld over 2 koffers en een rugzak mee naar de andere kant van de oceaan!

All packed!
Gisteravond had ik een klein aantal vrienden thuis uitgenodigd om elkaar voor de laatste maal in 5 maanden nog even te zien en gezellig een drankje te kunnen doen. Dit was erg gezellig en het was leuk om iedereen nog even dag te kunnen zeggen. Afscheidscadeautjes variërend van een 2L fles bier, tot een flesje oranjebitter, een echte 'Harlinger' trui en een heel lieve kaart van de meiden! (zie foto)
Gijsbrecht, Kor, Frank, Margriet, Birgit, Marissa en Tirza hartstikke leuk dat jullie er waren! En een speciaal bedankje aan Nelson, Melroy en Maciej (waarmee ik 2 jaar lol mee heb mogen hebben in het GEVA Racing Team), die helemaal vanuit de andere kant van het land langs zijn gekomen voor één avondje, top!



Nou rest me eigenlijk niet zo veel meer te doen.. Morgenochtend inchecken via internet, morgenavond nog even uit eten met de ouders en verder de laatste kleine dingetjes een beetje op orde krijgen. Met onze groep hebben we afgesproken om elkaar maandagochtend om 07:45 op Schiphol te treffen. Dit geeft ons lekker de tijd om onze vlucht te halen. We vertrekken om 10:40 met Delta naar Minneapolis-St. Paul, om daar over te stappen naar een andere Delta kist die ons om een uur of 7 's avonds (lokale tijd) netjes in Phoenix zal afzetten. Hier worden we (als het goed is) opgewacht door onze klasgenoten, die ons meenemen naar 'The Springs at Alta Mesa', waar we zullen verblijven de komende 5 maanden!


Dit is mijn laatste berichtje vanuit Nederland, de volgende keer dat ik schrijf zal het vanuit het zonnige Arizona zijn! Nu ga ik vandaag en morgen nog even genieten van de rust die ik nu nog heb, voordat het straks allemaal écht losbarst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten